KAFFEE e-ügyintézés Nyomtatás
2018. november 19. hétfő, 20:51

KAFFEE e-ügyintézés

 (Köznevelés Állami Fenntartóinak Folyamat Egységesítése és Elektronizálása)

 

Kedves Szülő! 

Ezúton tájékoztatom, hogy novembertől lehetőségük van elektronikus ügyintézésre a KRÉTA rendszeren belül.

 

KRÉTA e-Ügyintézés tájékoztató

 

A pilot elektronikus ügyintézési rendszer bevezetése a Klebelsberg Központ vezetésével valósul meg.  Az elektronikus ügyintézési rendszer bevezetése az intézmények és a folyamatok szintjén több lépcsőben valósul meg.

 

Az első lépcsőben az alábbi 12 folyamat kerül bevezetésre:

-          tanulói mulasztás igazolására szolgáló gondviselői igazolás benyújtása

-          magántanulói jogviszonyiránti kérvény bejelentése

-          tanulói felmentésre, mentességre szolgáló gondviselői kérelem benyújtása

-          személyes adatokban bekövetkezett változás bejelentése

-          osztály vagy tanórai csoport változtatási kérelmének benyújtása

-          külföldön töltött ideiglenes tanulmányi időszak bejelentése

-          vendégtanulói jogviszony bejelentése

-          kiiratkoztatás a köznevelésből

-          kiiratkoztatás nem tankötelezettséget teljesítő jogviszonyból

-          igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására gondviselői kérelem benyújtása

-          tanulói közösségi szolgálatának teljesítéséről szóló igazolás benyújtása

-          bizonyítvány- vagy törzslapmásolat igénylése

 

Az e-ügyintézés 2018. november 1-től elérhetővé vált az intézmény KRÉTA rendszerében.

Az intézmény feladata a szülők és a gondviselők tájékoztatása a rendszer bevezetésével kapcsolatban.

 

Ezen a linken a szülők további információkat kapnak: https://eugyintezes.e-kreta.hu/info

 

A Gondviselői / Tanulói jogosultsággal rendelkező felhasználók kérelmet (kérelmeket), jelentkezési lapot, iratokat, igazolásokat, felmentéseket és egyéb dokumentumokat nyújtanak be az intézmények felé elektronikus formában a rendszeren keresztül. Ehhez lehetőségük van dokumentum sablonok letöltésére, megszemélyesítésére, a dokumentumok mentésére és visszatöltésére a rendszerbe. A felhasználói felületen keresztül ügyeik nyomon követésére.

 

Kedves Szülők!

Kérem, amennyiben lehetőségük van, használják a fenti felsorolt esetekben az e-ügyintézést, segítsenek a rendszer tesztelésében.

                                                                                                                         Hegyes Szilvia

                                                                                                                      intézményvezető